Mežparka estrāde

NOARK rada jaunus produktus elektroautomobiļu infrastruktūrai.

Viens no galvenajiem šķēršļiem, lai pievienotu elektroautomobīli uzlādei, ir neatbilstošs tīkls vai nepietiekama pieeja publiskajām uzlādes stacijām. Gandrīz ikviens elektroautomobiļa īpašnieks ir spiests vairāk vai mazāk improvizēt, kad tam ir jāveic sava auto uzlāde. Viens no visideālākajiem risinājumiem, ir pašam sava lādētāja uzstādīšana savā garāžā. Indivudiuālajam Elektroauto (EA) lādētājam ir virkne svarīgu priekšrocību: • uzstādīšana ir salīdzinoši lēta • mājās uzstādot un lietojot EA lādētāju, drošības riski ir ļoti zemi • EA uzlāde ir iespējama jubkurā laikā • ir iespējams iestatīt uzlādes strāvu un attiecīgi arī uzlādes laiku • palīdz patērēt pieejamo elektroenerģiju visrentablākajā un energoefektīvākajā veidā

NOARK, kas ir globāls zemsprieguma elektrisko komponentu ražotājs un piegādātājs, tagad piedāvā daudzpusīgu un viegli pieejamu, pie sienas stiprināmu Ex9EV lādētāju klāstu, kas ir piemēroti visiem elektriskajiem automobīļiem, ko iespējams pievienot strāvai. Lādētāju ir iespējams pievienot parastam vienas fāzes barošanas avotam, kā arī var izmantot trīs fāžu barošanas avotu. (Trīs fāžu risinājuma izmantošana ievērojami samazina kopējo uzlādes laiku.) Lādētāji atšķiras ar uzlādes strāvas diapazonu no 10A līdz 32A. Komplektācijā ir iekļauts arī 5m garš savienojuma kabelis ar vienu no visbiežāk izmantotajiem spraudņiem – 1. tips (šobrīt lēni izzūdošais “yazaki” standarts) vai arī arvien dominējošais 2.tips (zināms arī kā “mennekes”). Elektrisko transportlīdzekļu baterijas darbojas pēc līdzstrāvas principa, kad tās ir uzlādētas, var notikt atlikušās līdzstrāvas strāvas noplūde. Lai novērstu šādas situācijas, visām elektroautomobiļu uzlādes stacijām ir ļoti ieteicams izmantot jūtīgu B tipa (ASAS) atlikušās strāvas automātisko slēdzi. Lai gan lielākā daļa ražotāju, šo prasību izpilda ar ASAS iekārtas palīdzību, NOARK Ex9EV lādētājā ir iebūvēts savs B tipa automātiskais slēdzis, tādējādi maksimāli palielinot tā darbības drošību un uzticamību.

Papildus jaunajiem uzticamajiem lādētājiem, NOARK piedāvā arī jaunu sešu īpašo uzlādes kabeļu līniju Ex9EVC. Tie ir radīti, lai veiktu elektroautomobiļu uzlādi, izmantojot klasiskas vienas fāzes un trīs fāžu (230V / 400V) kontaktligzdas. Visi kabeļi standartkomplektācijā ir aprīkoti ar B tipa ASAS, visi veic kontaktdakšu un pārslēgšanas elementu temperatūras uzraudzību, kā arī tiek kontrolēta pārsprieguma vai nepietiekama sprieguma situācija. Visi šie kabeļi atļauj iestatīt uzlādes strāvu no 8A līdz 32A. Atkarībā no elektroautomobiļa tipa, tie ir apīkoti ar 1. tipa vai 2. tipa automašīnas savienotājiem un tādējādi ir piemēroti visiem pasaules tirgū nopērkamajiem Elektroautomobiļiem. Jaunie produkti, kas arī iekļaujas Elektroautomobiļu lādētāju un uzlādes kabeļu produktu grupā, ir atsevišķi B tipa Ex9LB63 atlikušās strāvas automātiskie slēdži. Šie ASAS ir piemēroti dažādām sadzīves kā arī rūpnieciskām vajadzībām, kur tiek izmanoti frekvences pārveidotāji, elektroautomobiļu lādētāji vai kādas līdzīgas ierīces. B tips nodrošina jutību pret atlikušo maiņstrāvu, pulsējošu un vienmērīgu līdzstrāvas strāvu, kopā ar augstām frekvencēm, līdz pat 1kHz.

Būtiska Ex9LB63 priekšrocība ir tā, ka tā pamatā ir elektroniska tehnoloģija, kas ļauj precīzāk izmērīt un atlikušo strāvu un līdz ar to samazināt nevēlamu ierīces izslēgšanos. Šīs ierīces neietekmē izslēgšanās ierīces magnetizācija.
Tādējādi nav noteikts obligāts testēšanas periods, tomēr ierīces ir regulāri jāpārbauda. Pārbaudes periodā var tikt piemērota vietējā likumdošana. Ražotāja rekomendācija ir veikt ierīces pārbaudi ik pēc 6 mēnešiem dabiskos apstākļos un katru mēnesi sarežģītos apstākļos.